świetne, ale po przedwczorajszym przejściu Braid, a miesiąc temu Limbo, mam zawyżone kryteria oceniania i cóż dużo mówić, przy nich to "dupy nie urywa" :P
Ale na poważnie:
świetne wykonanie, słyszałem, że wszystko jest wykonane odręcznie prawdziwe rysunki i takie tam - wielki szacunek dla twórcy tego dzieła, jestem pełen podziwu. Ciekawe zagadki, ale tak na prawdę mało główkowania. Znaczna część łamigłówek jest a la klikaj co się da na ekranie, to coś się wydarzy, tu duży minus. Zagadki niespójne i mało logiczne występują, ale są ich śladowe ilości(nie zmieniając faktu, że mogło by ich nie być w ogóle, gdyby się bardziej przyłożyli). Ciekawa fabuła, lecz spodziewałem się czegoś lepszego, bądź co bądź, jest interesująca i wciąga.
Czuję, że powinienem dać 8, ale sądzę, że jest to nieuczciwe, gdyż patrzę zbyt bardzo przez pryzmat wyżej wymienionych gier. Daje 9 z czystym sumieniem, gdyż sądzę, że sama grafika zasługuje na dodatkowy punkt ;)
Jak najbardziej polecam
jeszcze dwie sprawy, a mianowicie
czas gry: jeden dzień. Zacząłem grać o 16 wczoraj, skończyłem dziś o 1, oczywiście nie grałem non stop, liczę, że max 4h jakoś.
oraz
soundtrack gry jest genialny(Limbo pasa nie sięga, ale i tak jest świetny)
Braid u mnie jest na pierwszym miejscu, potem Machinarium, na końcu Limbo. Limbo jest słabsze od tych dwóch. Po za tym to różne gry, łączy je klimat i jakość wykonania. No i że są grami indie, na które jest hype.
Pod względem gry logicznej Limbo jest dość ubogie, jednak te braki nadrabia świetnym klimatem, jednym z lepszych z jakimi się spotkałem ;)
Otóż to. Ja ostatnio skończyłem równie genialną gre co wyżej wymienione. FEZ - jeśli nie grałeś to polecam.
http://www.filmweb.pl/videogame/Fez-2012-628804