Jakie filmy Siergieja uważacie za najlepsze ? Wymieńcie je tu w formie od najlepszego do najgorszego,tworząc swój własny ranking.
1. Cienie zapomnianych przodków
2. Legenda twierdzy suramijskiej
3. Kwiat granatu
4. Aszik Kerib
Krótkie:
1. Hakob Hovnatanyan
2. Arabeski na temat Pirosmaniego
Reszta chyba nieosiągalna..
1.Cienie zapomnianych przodków
2.Legenda twierdzy suramijskiej
3.Aszik Kerib
4.Kwiat granatu
shorty:
1.Arabeski na temat Pirosmaniego
2.Hakob Hovnatanyan
ps.jeszcze coś takiego znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=dIdLGXx3OKE
1. Cienie zapomnianych przodków
2. Legenda twierdzy suramijskiej
3. Kwiat granatu
4. Arabeski na temat Pirosmaniego
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Cienie zapomnianych przodków 8,36 14
2 Legenda twierdzy suramijskiej 7,33 6
2 Kwiat granatu 6,56 16
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Cienie zapomnianych przodków (1964) 8,17 23
2 Legenda twierdzy suramijskiej (1984) 7,08 12
3 Kwiat granatu (1968) 6,81 21
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Cienie zapomnianych przodków (1964) 7,78 41
2 Legenda twierdzy suramijskiej (1984) 7,65 23
3 Kwiat granatu (1968) 7,33 39
4 Aszik Kerib (1988) 7,00 10
Krótkometrażowe:
Hakob Hovnatanyan (1967) 6,50 10
1. Cienie zapomnianych przodków
2. Kwiat granatu
3. Legenda twierdzy suramijskiej
4. Aszik Kerib
5. Hakob Hovnatanyan
6. Arabeski na temat Pirosmaniego
1. Sayat Nova
2. Tini zabutykh predkiv
3. Ambavi Suramis tsikhitsa
4. Ashug-Karibi
5. Andriesh
6. Ukrainskaya rapsodiya
7. Pervyy paren
8. Tsvetok na kamne
Pozostałe:
1. Hakob Hovnatanyan
2. Arabeskebi Pirosmanis temaze
3. Kievskiy Freskiy
4. Natalya Ushvij