Widać że Metallica lubi grać hity w krajach gdzie grają w ich narodowym języku.Byli w Czechach i zagrali i zaśpiewali Jozin z bazin a w Krakowie Wehikuł czasu.
Według was najlepszy z Czwórki?
Moim zdaniem Slayer.
Przeniósł thrash metal w nowe rejony grania. Dynamika i brutalność to jedne z określeń muzyki
tegoż zespołu. Bardzo lubie grę Dave'a, szczególnie na Reign in Blood. Co ciekawe, w
najszybszym momencie Raining Blood walił w bębny z prędkością 280 uderzeń na...
Metallica w latach 80 miała coś do zaproponowania słuchaczowi. Dzisiaj to jedynie popłuczyny po
dobrym zespole - FATALNE wystąpienia live i tragiczne płyty (od "Load" wzwyż). O mierności
tego zespołu świadczy jego popularność wśród osób bez gustu.
Dwie dobre płyty a reszta to jest kicz muzyki rozrywkowej.Odcinają kupony od starcych przebojow.Podobno mają zagrać z Beatą Kozidrak z duecie??
Dla mnie Metallica to dwa różne zespoły muzyczne. Jeden to Metallica do nagrania "...And Justice For All". Drugi zespołem, choć w tym samym składzie jest Metallica, ale od albumu "Metallica", zwanego potocznie "Czarnym Albumem". Niestety kolejne wydawnictwa tego zespołu nie były tak udane, jak cztery pierwsze studyjne...
więcejOto pytania:
1. Najlepsza płyta.
2. Ulubiona płyta.
3. Najgorsza płyta.
4. Na której płycie głos Hetfielda jest najlepszy?
5. Na której płycie Lars Urlich gra najlepiej?
6. Która płyta ma najlepsze brzmienie?
7. Najlepsza solówka.
8. Ulubiona solówka.
9. Który basista jest najlepszy?
11. Która płyta ma...
Płyty z z lat 80 i 90 są świetne a te od 2003 już gorsze ale Metallica to zespół który brzmienie ma czyste a teksty piosenek są nie banalne a co do krytyki ich ostatnich trzech płyt to jest uzasadnione czasy się zmieniają i twórczość się zmienia na bardziej nowoczesne.Moje ulubione kawałki to One,Master of...
Jakie utwory Metallici uważacie za najlepsze?
1. Sad But True
2. Master Of Puppets
3. The Unforgiven
4. Battery
5. Ride the Lighting
6. The Day That Never Comes
7. Turn The Page
8. The Ecstacy of Gold
9. The Memory Remains
10.Welcome Home (Sanitarium)
Fani, pisać ;) Moje oceny :
Kill'Em All - 9/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 10/10
Black Album - 9/10
Load - 6/10
ReLoad - 6/10
St.Anger - 5/10
Death Magnetic - 8/10
Co myślicie o nowej płycie Metalliki? Moje top 3 to:
1. Moth Into the flame
2. Atlas, rise
3. Hardwired
Jak wam się podoba ta płyta? Mi przypadła do gustu.
Przecież nie są gorsi od Sabbath czy Iron Maiden.To pierwsza liga muzuki
metalowej.A Zeppelin mogą im butki szorować :D
http://konserwatyzm.pl/artykul/4469/czy-metallica-jest-antychrzescijanskim-i-sat anistycznym-zesp
http://konserwatyzm.pl/artykul/4498/jeszcze-o-zespole-metallica
Metallica (pierwsze cztery płyty) > (Slayer = Megadeth) > ((Sodom = Anthrax) > (Exodus = Kreator = Voivod = Testament = Annihilator = Overkill) > Death Angel > (Flotsam And Jetsam = Destruction = Sadus = Celtic Frost)) >>>>>> Metallica na Death Magnetic...
Musicie wiedzieć, że w muzyce nie ma lepszych i gorszych zespołów czy artystów, są różne gusta, ale to Wasze zapatrzenie w Metallikę jest naprawdę chore.
Nie ma najlepszych ballad, solówek ani zespołów.
Metallica, nie podoba mi się brzmienie gitary, szczególnie na wczesnych albumach, zdecydowanie za mało przesteru....
Z tego co wyczytałem w jakiejś biografii zespołu Ron odszedł dobrowolnie, bo usłyszał, że
Jaymz i Lars sie zachwycają grą Cllifa. A w filmie dokumentalnym o Megadeth bodajże Ron
wypowiadał się, że (z tego co zrozumiałem) Dave wylał mu piwo na pickupy od basówki i
Ron kazał chłopakom wypieprzać z domu i tak się...