1.Fałszywa dwunastka II 6/10
2.Opowieści na dobranoc 5/10
3.Szkoła uczuć 5/10
4.Wszystko się wali 5/10
5.Pacyfikator 5/10
6.Powiedz tak 4/10
1.Pacifier - 4/10
2.Hairspray - 4/10
3.Bringing Down the House - 3/10
4.Cheaper by the Dozen 2 - 3/10
5.Walk to Remember - 2/10
Wszystko pięknie ładnie ale wymieniłeś tylko jeden film wyreżyserowany przez tego pana.
Więc Twojego topu nie rozumiem.
Tak czy siak: naprawdę zobaczyłeś 3 części Step Up, choć już pierwszą uznałeś za pomyłkę? Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać :] Chciałbym mieć tyle czasu do zmarnowania...
Współczuję :] Sam (tzn. nie w sensie, że sam, bo z dwoma różnymi dziewczynami), choć może wydać się to niemożliwe, ale naprawdę wbrew własnej woli, byłem dwa razy w kinie (!) na Crossroads :/
1."Szkoła Uczuć" 5/10
2."Powiedz Tak" 4/10
3."Pacyfikator" 4/10
4."Fałszywa dwunastka II" 4/10
W planach: "Lakier do włosów" i "Rock of Ages" (ten może być całkiem niezły).