bo eksperci z nich, jak z koziej rzyci waltornia. Czy poza panem Raczkiem, którykolwiek ma powyżej 25 lat? Jeśli nie, to nie mają pojęcia, o czym piszą. Niech się spuszczają w zachwytach nad nudnymi glutami typu Roma, a dobre, klimatyczne kino akcji zostawią starszym. Film jest znakomity, o wiele lepszy, niż się spodziewałem i doskonale trzyma klimat poprzednich części. A że bohaterami nie są kolorowi transwestyci, geje, feministki, albo Żydzi zabijani przez Polaków, to znaczy że film jest paździerzem? Ech, krytycy...
dokładnie, Ci krytycy mają niewiele wspólnego z recenzowaniem filmów, te wpisy to jakiś żart. Psy 3 nie trzyma poziomu pierwszych dwóch części, ale jest to niewątpliwie dobre kino, między 7 a 8 moim zdaniem spokojnie
Do kła dnie. Sam się wahałem między 7 a 8. Mogę zrozumieć 6, bo film odstaje od genialnej jedynki. Ale to co wyprawiają 'krytycy' na tej strony to żenada.
Dla mnie ten film - ograniczając się do kilku słów - jest bardzo klimatycznym, świetnym technicznie thrillerem. Ma świetną muzyką i niezłą grę. Ogląda się przyjemnie własnie przez atmosferę, oryginalność.
To czego zabrakło to niestety dialogów, nie pamiętam niemal nic. To namniejsza ujma wg mnie. Poza tym historia mogła być bardziej porywająca.
Jednym słowem bardzo dobry film, dyletanci z filmweba, ogarnijcie dupy.
:) To tak trochę jakby zacząć oglądać filmy romantyczne i dawać 1 do 3 :)
" Ech, krytycy..."
Byłem w kinie i zobaczyłem świetny film. Nie interesują mnie opinie krytyków. Kapitalny klimat, bardzo dobra gra aktorów no i co bardzo istotne wyborna muzyka!!! Mam nadzieję, że zostanie wydana na CD.
Ktoś jeszcze używa CD? Komputery już od kilku lat nie mają stacji, nawet niektóre samochody już nie mają płyt.... xd
Posiadam ponad 600 płyt CD z czego ok. 200 to ścieżki dźwiękowe do filmów i właśnie taka forma mi odpowiada. Pozdrawiam
Tacy teraz wszyscy nowocześni, że żeby napić się kawy to muszą iść do Starbucksa.
Właśnie przez tych "krytyków" wahałem się mocno przed obejrzeniem, żeby nie zepsuć sobie spuścizny dwóch poprzednich części. Jednakże ciekawość była większa i ... nie zawiodłem się! Podzielam Waszą opinię ... bardzo klimatyczne kino! Raczej dla tej widowni starszej, wychowanej na poprzednich częściach.
Nigdy nie można słuchać żadnych krytykow bo to kretyni, tylko i wyłącznie użytkowników i widzów co wyszli z kina
W takim razie co Ty na to, że posiadam kolekcję ponad 300 płyt analogowych, którą systematycznie zwiększam.
To że płyty u szarej masy wyszły z mody która często nawet nie wie, czego słucha, nie znaczy że tak się stało u wszystkich, w serwisach typu spotify raz, że człowiek nie ma żadnej kontroli nad plikami które wypożycza, i w każdej chwili może je stracić, dwa loudness war, trzecie i najważniejsze, jak się słucha starszych niszowych zespołów, które często już nie koncertują, to można zapomnieć że się na spotify to znajdzie.
Od twojego komentarza minęły już 2 lata, a komputery stacjonarne jak najbardziej wciąż sprzedawane są z napędami CD, DVD-RW lub nagrywarkami DVD.. natomiast takowych nie posiadają i nigdy nie posiadały Notebooki. Jeśli chodzi zaś o Laptopy, to nie wszystkie już dzisiaj posiadają, ale pewna część wciąż produkowana jest z napędem optycznym.
Komputery jak najbardziej mają stacje CD/DVD. Wystarczy tylko odpowiedni podzespół zakupić przy konfigurowaniu komputera. Co od kilku lat nie ma to laptopy.
Byłem na nim w Stuttgarcie z niemieckimi napisami i psy 3 to najlepszy Film tego roku co prawda nieco brakuję do 1,2 ale klimat ma i mam 20 lat ale lubię polskie kino czy stare czy nowe Filmy pl Słabe czy Klasyki Bądź Hity zawsze lubie kino polskie u mnie Pasikowski jest w 1 10 Najlepszych reżyserów na świecie
10 Vega
9 Boll
8 Eastwood
7 Leone
6 Coppola
5 Ś.P Piotr Starak
4 Machulski
3 Pasikowski
2 Cameron
1 Kubrick Eq Aquao Z Tarantino
Więc to moja lista wracając jeśli nie znacie się a nie rozumiecie klimatu to znaczy że większość z was są albo idiotami albo nie wiadomo kto tyle powiem dla mnie film 9/10
8 Eastwood - tak nisko ? Gość jest symbolem i zrobił najlepszy western i to po śmierci gatunku
2 Cameron - on zrobił 2 Terminatory, ale co poza tym ? romansidło na wodzie, i niebieskie buraki ?
To moja lista układałem jak chciałem rzecz gustu a czm Cameron na 2 po 1 zrobił duzo dobrych filmów fakt ostatni Terminator może i jest do d ale szczerze mówiąc Cameron jest trochę lepszy od Anwilu Eastwooda Eastwood ograniczał się do kin westernowych albo akcji a Cameron robi dobre o rzadko mu wychodzi Film który był gniotem Titanic mi się podoba ze względu na prostotę fabuły i obsadę ktora przerasta inne filmy zresztą Avatar Jest mega widowiskowym kinem Cameron zaplanował jeszcze 4 cz do 2026 roku więc nie ma co jechać po innych reżyserach Machulski mimo że mu ostatnio nie wyszło w przypadku Volty czy Girl guide wyszło po omacku to i tak fajne Filmy też ma killer,Deja Vu Vinci i inne filmy więc
To była moja subiektywna lista ale honorowe miejsce dla Spielberga i Braci Cohen Się znajcie pozatym ktoś z was widział film Bollywood
A byl jakis dowcip zastepczy w niemieckich napisach? Bo o rznieciu i deseczkach to gra slow ktora po przetlumaczeniu bedzie dla niemcow niejasna.
Dokładnie, tutaj tytułem krytyka może pochwalić się taka osoba jak Kaja Klimek, która na każdym kroku próbuje podkreślić jaka jest cool i młodzieżowa. Avengersy, thory i inne iron many mają u niej z urzędu notę dziesięć.
PS. Czy jest jakaś możliwość zablokowania tego pożal się Boże krytyka, żebym nie musiał oglądać jej ocen i w ogóle jej twarzy bo robi mi się słabo już nawet nie tylko od ocen tej osoby ale w ogóle od samego jej wizerunku.
Dokładnie, np. Kaja Klimek w swoim opisie: " Jakie życie taki rap ". Nie wiem czy ma chociaż 30 lat. I taka osoba jest tutaj uznawana za krytyka i ma czelność oceniać ten film na 2
Krytyka Polityczna i Uniwersytet Warszawski- normalka. Dziecko lewicy, wysyłana na festiwale, by zdobyła estymę i uznanie. MCU ma u niej 10 z urzędu.
Co za paradoks. Zacytowała rapera Ryszarda, który "Psy 3" wychwalił pod niebo...
Każdy portal większy oraz krytycy twierdzą, że ten film to dno. Ja rozumiem mógł się komuś nie podobać. Ale dno? Naprawdę bez przesady. Wiele osób miało ogromne wymagania wobec tego filmu, lecz spełnił je chociaż w tych 70% bądź 80%. Jak dla mnie film był świetny. Powiem więcej. Jest lepszy niż PSY 2. Ci krytycy albo próbują się wybić pisząc i wystawiając wręcz dziwne noty, bądź ktoś im za to płaci by oceniali lepiej filmy Pana Vegi.
Ta cała Kaja to jakiś nieudany żart. Ja rozumiem, że nie każdy tak zwany krytyk musi być ponadprzeciętnie elokwentny i mieć IQ członków Mensy, ale ona to jest wybryk natury :)
właśnie chciałem spytać o opcję, by nie pojawiali się "usrani krytycy" typu KK. .. zwana z racji ubioru, motoryki oraz treści głoszonych - kwiecista kupa /moja prywatna nazwa/. Skoro Bob_Calos mnie ubiegł, to tylko podbijam pytAnie. To p... białe tło i dobra zmiana na fw, oczywiście dobra i dla naszego dobra, w połączeniu z kwiecistą max mnie wqrwia. Ale cóż. Wiadome jest jedno - możemy pisać, prosić, bluzgać itd. redAktorzy mają na nas wyj3bane po całości.
z ciekawości zajrzałem na profil pani Klimek, niedawno oceniała na 8 krótkometrażowy film w którym Werner Herzog przez 20 min próbuje zjeść swojego buta. Jeśli trzeba zachwycać się takimi tworami aby zasłużyć na tytuł "krytyka" to ja nim raczej nigdy nie zostanę...
Lśnienie to dobry film jednak najlepszy to mechaniczna pomarańcza i Oczy szeroko zamknięte Lśnienie jest dobrym filmem może nie najlepszy na świecie ale dobry taki 8/10
Dokładnie, czytam recenzje niejakiej Adriany Prodeus i zastanawiam się nad stanem zdrowia psychicznego tej Pani.. "Dość już kryptopedofilii polskich herosów. Nastolatki nie stoją po stronie mężczyzn w wojnie z kobietami" - normalne to jest?