Moja ulubiona część. Stężenie absurdalnego humoru na centymetr taśmy filmowej przewyższa wszystko! Drebin Rządzi!
Uwielbiam scenę w której Jane karmi swoje zwierzątka, a najbardziej tą wielką maciorę z prosiakami. Ta scena mnie rozłożyła...
Nie wiem czy jest podobny temat, szczerze powiem nie chce mi sie szukać. Ale czy ktoś zwrócił uwagę na scene erotyczną, po lepienu garnków?! Geniusz! Nie mogłem wytrzymać ze śmiechu, kamera pokazuje ręce trzymające łóżko, drżace (pewnie z podniecenia) i zamiast sceny erotycznej pokazane są mogłoby sie wydawac niewinne...
więcej
Parodie filmowe lubię oglądać z lektorem, dzięki temu mogę się skupić przede wszystkim na planie drugim który w produkcjach spółki ZAZ zawsze zawiera wiele zabawnych elementów.
Naga Broń była już czytana przez Jacka Brzostyńskiego i Janusza Kozła. Ci lektorzy, dzięki swojej barwie w głosie, potrafią nadać tego typu...
Oryginał był niezły, ale ten film bije go na głowę! Cały czas kupa śmiechu, wiele śmiesznych gagów, znakomite aktorstwo (wiecie o co mi chodzi :)) i świetne dialogi. Końcówka najlepsza, w szpitalu, gdzie Drebin myśli, że Nordberg jest ojcem jego syna :). Scena z rozkładaniem karabinu to klasyka, tak samo jak Drebin...
Ludzie to stado baranów nie którzy nawet nie oglądają i oceniają żeby mieć notę ten film jest dobry jest w nim wszystko co powinno być w komedii akcja i humor (mogą być jeszcze dupeczki ale to dla facetów) a wszystko jest w tym filmie za to dla mnie Forest Gump to nie jest komedia tylko dramat, jak można o Forest Gump...
więcejAle jednak trochę kopie mniej niż ''jedynka''. Żarty bawiły podobnie może, ale fabuła była już zbyt prosta żeby przymknąc na to oko. Nie czekałem jak się rozwinie sytuacja, czekałem na kolejny porąbany żart. Bardziej zbiór gagów niż film, ale bawi świetnie.
Jak Polacy mogą być tak głupi, żeby tak przetłumaczyć ten tytuł. Przecież do jasnej CHOLERY (KUR@#$A)...
Naga Broń 2 jest gorszą od swojej poprzedniczki jednakże wiele razy zagości u was uśmiech w czasie oglądania tej produkcji.Nielsen jak zwykle rozwala swoimi tekstami i zachowaniami.Klimat filmu bardzo dobry i przyjemny na pewno film nie jest zły i warty obejrzenia
Która część jest dla was najlepsza a która najgorsza?
Mój ranking :
Naga Broń 33 1/3
Naga Broń
Naga Broń 1/2
Witam wszystkich koneserów tego typu filmów - parodie komediowe. Podawajcie wszystkie filmy, które znacie, oto lista z którymi się zapoznałem.
1.1941 (1979)
2.2001. Odyseja komiczna (2000)
3.Airplane 1! (1980)
4.Airplane 2! (1983)
5.Autostopem przez Galaktykę (2005)
6.But Manitou (2001)
7.Chłopaczki Z...